ДОГОВІР-ОФЕРТА
на надання послуг з оформлення морських документів
м. Одеса
«_» __________ 20 р.
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Цей Договір-оферта (надалі — «Договір») є публічною офертою (пропозицією Виконавця) та регулює відносини між:
1.2. Акцептом Оферти є заповнення Замовником форми заявки на Сайті та оплата послуг (або інший спосіб, передбачений на Сайті). З моменту акцепту Замовник вважається таким, що ознайомився з умовами Договору, погодився з ними та зобов’язується їх виконувати.
1.3. Усі умови, описи та публікації послуг на Сайті є невід’ємною частиною цього Договору.
2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
2.1. Виконавець зобов’язується надати Замовнику послуги з оформлення морських документів (зокрема: присвоєння звання, підтвердження робочих дипломів, отримання сертифікатів, проходження медкомісії тощо) відповідно до переліку послуг та умов, зазначених на Сайті.
2.2. Замовник зобов’язується оплатити послуги Виконавця у порядку та строки, визначені цим Договором та/або на Сайті.
3. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ
3.1. Після отримання заявки Виконавець консультує Замовника, визначає перелік необхідних документів, строки та етапи виконання робіт.
3.2. Виконавець розпочинає надання послуг після узгодження з Замовником умов, отримання від нього необхідних документів та (у разі передбачення) попередньої або повної оплати.
3.3. Виконавець зобов’язується виконати послуги у погоджені строки, за винятком випадків, коли затримка викликана обставинами, що не залежать від Виконавця (затримки роботи державних органів, неподача Замовником документів тощо).
4. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ І ПОРЯДОК ОПЛАТИ
4.1. Вартість послуг визначається згідно з прейскурантом, опублікованим на Сайті, або погоджується індивідуально до початку виконання робіт.
4.2. Оплата може здійснюватися: банківським переказом, через онлайн-платіж або іншим способом, вказаним на Сайті.
4.3. Може бути передбачено попередню оплату або внесення гарантійної суми до початку надання послуг.
4.4. У разі відмови Замовника після початку надання послуг умови повернення коштів регулюються розділом Повернення та відмова.
5. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
Замовник зобов’язується:
Виконавець зобов’язується:
6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
6.1. За невиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань сторони несуть відповідальність відповідно до законодавства України та цього Договору.
6.2. Виконавець не несе відповідальності за наслідки, що виникли внаслідок недостовірної інформації чи ненадання необхідних документів Замовником.
6.3. Замовник визнає, що строки оформлення окремих документів залежать від третіх осіб (державних органів, медичних установ тощо), і Виконавець не гарантує контроль над такими строками, окрім власних дій.
7. ПОВЕРНЕННЯ ТА ВІДМОВА
7.1. Замовник має право відмовитися від послуг до моменту початку їх надання, повідомивши про це Виконавця у письмовій формі або через засоби зв’язку, зазначені на Сайті.
7.2. У разі відмови після початку надання послуг та/або після виконання їх частини, кошти повертаються пропорційно обсягу ненаданих послуг, за вирахуванням фактичних витрат Виконавця.
7.3. Умови повернення можуть бути додатково врегульовані внутрішньою політикою Виконавця, опублікованою на Сайті.
8. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ
8.1. Усі дані, надані Замовником Виконавцю, є конфіденційними та не підлягають розголошенню третім особам без згоди Замовника, крім випадків, передбачених законодавством або необхідних для надання послуг.
8.2. Виконавець зобов’язується вживати організаційних та технічних заходів для захисту персональних даних Замовника.
9. ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
9.1. Усі спори та розбіжності, що виникають з цього Договору або у зв’язку з ним, вирішуються шляхом переговорів між сторонами.
9.2. Якщо сторони не досягли згоди, спір передається на розгляд у порядку, передбаченому законодавством України, за місцем знаходження Виконавця.
10. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ
10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту акцепту Замовником і діє до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.
10.2. Виконавець має право вносити зміни до умов Договору. Оновлена версія публікується на Сайті. Нові умови застосовуються до Замовників, які акцептували Оферту після оприлюднення змін.
11. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
11.1. Замовник підтверджує, що ознайомлений з умовами Договору та приймає їх без будь-яких застережень.
11.2. У всьому, що не передбачено цим Договором, сторони керуються законодавством України, зокрема Цивільним кодексом України, Законом України «Про захист прав споживачів», Законом України «Про захист персональних даних» тощо.
РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ
Виконавець:
Назва: ТОВ «Polaris-SeaDocs»
Адреса: м. Одеса, Грецька площа, 3/4 (ТЦ «Афіни»)
Телефон: +380 (93) 723-24-58
E-mail: polarisseadocs@ukr.net